わたし は オヘゲン です。 どうぞよろしく。
これ は Nassau Community だいがく の ボログ。
わたし の にほんご の じゅぎょ の せんせい は ソウリアル です。
じゃ、 まった!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Nassau Community College blog for students taking Japanese as a language. The point of this blog is to gain practice in the Japanese language through communication between other students from all over the world. We are part of the Cupcake program (http://tomodachiotsukuro.blogspot.com/).
No comments:
Post a Comment